told you i'll be here forever

Har varit största delen av min tid på whitehouse sen jullovet började. Så det har inte blivit så mycket bloggas. Igår var vi ute och körde med Fanny, Gabi, Tony & Sappe bl.a. till ABC. Senare på kvällen kolla vi film i teatern med Fanny, Gabi, Robban, Miika och Sam. Vi kollade på filmen Bad Santa (Paha Pukki).
Idag har jag jul-shoppat med Fanny , Christian & Oliwer. Senare kom Gabriela med. Tony hämtade oss från stan och vi åkte till Whitehouse. Senare fixade jag & Janina Fanny's 18-års present. Hon blev döds-innii-he då hon fick den. Så den blev ju lyckad iallafall! Nu befinner jag mig på whitehouse med Fanny & Gabi. Vi skall nu börja laga potatismos & köttfärssås. Senare blir det film med Krisu & Olli. Sen skall vi hämta Sanna någonstans ifrån. Mysa, kolla päivien viemää och chilla.


JAg & Fanny från kuortane , kanske 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0