the greatest times

Det blev inte Janina's villa igår. Istället chill vid Fanny, med Gabi, Jae, Krisu & Linus. Vi kollade först American Pie, den nyaste. Den var bra enligt mig, men inte alls lika bra som t.ex. Beta house. Sedan for vi till ABC. Där satt vi och talade massa minnen, och jag har inte skrattat så mycket på länge som igår. Gud vad roligt vi hade. Tiden gick så snabbt! Sedan for vi ännu alla tillbaka till Whitehouse och planerade på nyåret. Gick och sova på morgonnatten nångång. Nu är jag hemma, skall städa mitt rum klart , fara till stan me Janina fixa lite saker, sen bär det av till Fanny's igen. TACK för en kymppis kväll igår!





Gammal bild på mig och Janina. Telefonbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0