Meet me halfway

Hmm. Är i skolan och har håltimme, så onödigt. Var nästan lika trött idag då ja vaknade som igår, denna gång tack vare Gabs. Vi talade ca. 1½ timme i telefon, långt in på natten. Bara skrattade åt allt. HAHA. Just var jag och lunchade med Nora till subway! Nästa lektion vill säga psykologi skulle få börja NU! Så man nångång skulle slippa hem. Efter skolan skall jag plugga filosofi hela eftermiddagen. Senare blir det gymmet med Gabs , vi skall på spinning. Till sist är det cheerleading träning som gäller.

käpy
På bilden är Gabi.



Subway


Kommentarer
Postat av: lizette

Nice att du börjat blogga!

Hoppas de e okej att ja länkar dej :)

2009-12-01 @ 14:14:31
URL: http://lizettepinglan.blogg.se/
Postat av: hoai

ååh, nu e jag kanske så glad! du ha kommit in i bloggvärlden. hihihi ;) jag länkar digp å min blogg :) puss!

2009-12-01 @ 15:56:49
URL: http://haay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0