let us die young or let us live forever

SAKNAR SOMMARVÄRMEN! Hinner inte blogga så mycket nu under provveckan. Idag for jag 10 till stan fast jag först började 11.40. Gick till Övis och kollade några matcher på deras innebandyturnering. Ca. klockan 11 gick jag till skolan för att äta, åt med Fanny & Lycke. Hade en timme skola, psykologiprep. Sedan var det luciaövning på programmet. Efter skolan gick jag till stan och kollade in ett par smycken. Åkte buss hem med Anton I. Har inte träffat honom på länge, så det var roligt att se honom också! Eftermiddagen har bestått av provläsning. På kvällen var det träning. Nu blir det mer provläsas.



Från vår balkong på Ayia Napa, åååh vad jag längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0