Last night you said your one last lie

Min dag igår började inte alls bra. Varför tänker jag inte berätta, men har tänkt på allting sedan dess hela jävla tiden. Men till slut blev dagen nog helt bra och tankarna följde med någonannanstans. Var med Renate & hennes 2 vänner en stund på stan. Linus kom till stan och jag var med honom en stund, det kändes väldigt skönt att få prata med honom. Vi for till Janina och bara låg i hennes säng och Linus läste en barnbok för oss. Senare for vi till Linus, vi förde Camilla till sundom, och for därefter till Filmtown och hyrde en skräckfilm, bara för att jag ville se en. Janina lämnade in i filmtown medan vi med Linus väntade på henne utanför i bilen. Han gjorde kanske världens sämsta "parkering" rakt in i en snöhög, mitt på bilvägen, så bakändan av bilen stack ut. De andra bilisterna verkade inte gilla det, och alla såg långt på oss. De såg bara för roligt ut!
Vi kollade filmen hos Linus, och for därefter och hämtade Gabs och sedan tillbaka till sundom efter Camilla. Vi lämnade hos Linus en stund, men for dock tillbaka ut igen. Vi träffade på Lundi, Ara & Sparv, som fick hjälpa oss från vårt lilla "problem" som Linus fixade oss. Sedan blev det ABC. Sen förde Linus mig hem och jag for och sova genast eftersom jag var dödstrött.
Idag blir det bio iallafall med Linus, Gabi & Janina, före det till subway.





Janinas bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0