it feels so good


Bilden är från Olli's i malax 07 (tror jag) på bild Janina Oliwer jag Christian & Linus

Idag har min dag varit riktig lyckad. Första timmen som var finska var lätt som vanligt och det gick bra. Efter det har dagen rullat på. Gick på håltimmen me Fanny E & Jessica till stan och kollade kläder, och jag hittade julfest kläder, ett problem mindre då! I skolan hade vi jullunch, helt okej. Fast jag inte riktigt gillar julmaten. Efter skolan satt vi en stund vi MC' Donalds med Krisu, Olli, Fanny & Janina. Bra planer är det på gång. Det kommer säkert bli ett riktigt lyckat nyår! Kvällen bestod av cheerleading träning, det gick nu si & så.. Skönt me sovmorgon! Men nu ska jag ändå söka mig till min säng, Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0