he's hurting me

Var igår vid Fannys me Gabi, Rata & Krisu. På kvällen for jag , Fanny , Rata & Gabs till Topi, var Tony & CO var. Efter det for vi till grillen och hämtade mat, förde hem Rata och sedan till Fannys var Oliwer & Christian redan var. Kollade på TV å förde hem Gabs. Med, Fanny, Krisu och Olli var vi uppe till morgonen, och talade och skrattade till så gott som allt! Idag har vi bara sovit hela halva dagen, och inte gjort något speciellt. Nu sitter jag hemma och borde ta itu med mitt rum, städa det osv. Jobbigt! Men nångång måste det göras. Imorgon börjar igen en ny vecka.. Helgerna går helt för snabbt! Men de känns bra att ha en rolig helg bakom sig iallafall!




Jag & mina bästa vän FANNY <3
älskar dej , puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0