Gotta slow it down baby, gotta have some fun

Dagen har gått väldigt bra. Skoldagen var lyckad. Vi gick på första håltimmen med Mirwa till stan. Jag fixade mig en frissa tid för att färga min hemska utväxtnad och Mirwa anmälde sig till bilskolan. Sedan mitt i allt får jag ett telefonsamtal, det står att det är Gabi som ringer. Inte tänkte jag nu desto vidare på det, då en manlig röst säger; Hejsan Kitty. Jag sa me chockad ton HEJ? han bara du är visst Gabis vän. Så svarade jag joo, mannen: såg du hade försökt ringa henne igår så jag ringde upp dig. Gabi har glömt sin telefon här vid skomakaren igår. Så jag måsta ju gå och hämta den då.. haha! I skolan var det god mat ärtsoppa & plättar , mums! Då jag ätit rusade jag snabbt tillbaka till stan med sällskap av Emilia, vi träffade Miika, och han fick äntligen tillbaka sin Svea-mössa, som jag lånade för någon helg sedan.  Efter det hade vi en lektion, finska. Sedan åter en håltimme. Den tillbringade jag med chill uppe i skolan vid sofforna med Fanny, Iia, Jessica & Lycke. Sista timmen hade vi historia. Då dagen var slut gick jag med Jessica till stan en stund och sedan till Gabs. Då jag kom hem kollade jag på Päivien Viemää, och drog sedan till gymmet på spinning tillsammans med Fanny, Gabi& Mirwa. Sist på dagens schema stod cheerleading träning. Nu är det verkligen dags att ta itu med alla läxor, sedan natten. GUD VA SKÖNT ME FREDAG IMORGON! ps. GABI E GOOOSI !



Bild från sommaren 08. Klänningen frpn Your Face, Smyckena är Snö Of Sweden






Kommentarer
Postat av: J A N I N A

hahahahaha gabiiiiiii :D

2009-12-10 @ 22:13:36
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: linnéa

klart den va lyckad då du texta me mej ;)

2009-12-11 @ 06:51:37
URL: http://everydayclothes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Janina sv: haha jepp!! :D

Linnea sv: jep de sant! ;D

2009-12-11 @ 12:54:31
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0