All the memories so close to me

Igår vaknade jag av att pappa, klockan 10 hoppade i min säng. Slöade så gott som hela dagen i sängen på datorn, men fick ändå inte lagat ett ända blogginlägg. Nåja, klockan 16 kom familjen Kronlunds till oss på middag. Det var julmat som stod på menyn. Senare hämtade Linus mig & Janina, vi for en sväng till ABC. Sedan till Linnea's , där var också Jessica, Anna, Sofia, Gabi, Renate, Janika, Jemina (en stund) , senare kom Jonas & Rasse dit. Jag, Gabi, Rata , Janika & Linnea for vidare till en lägenhet i stan, var det var fest! Ganska sent lemppade jag & Gabi festen och gick till mäkkis för att äta. På vägen träffade vi en massa bekanta. På mäkkis åt vi båda en hamburgare och delade cocis. Där träffade vi b.la på Oggen, Eddi, Chricke, & Christoffer,  så satt vi och talade med dem en stund. Till slut Gabis och sova! Gud vad skönt det var, vi var dödströtta. Blev inte så lång nattsömn, för måsta idag slita mig hem då vi fick middagsgäster och ännu en gång julmat. Suck! Börjar ha nog av all julmat! Men kul e ju iallafall att jag får mera julklappar idag! Ikväll vet jag inte ännu vad jag skall göra, annat än att vara me Gabi. Får se vad vi kommer på... :D Nu skall jag ta mig till vardagsrummet, och vara med alla som är hos oss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0