Paluu arkeen

Nu är jag tillbaka i Finland och idag fick jag göra paluu arkeen. De har aldrig känts så bra att vara tillbaka hemma som nu! På fredag kväll var jag i Vasa, på lördag fixade jag fransarna genast från morgonen. Skickade åt Suvi (som fixar mina ögonfransar)  i början av förra veckan att om hon har någon ledig tid till lördagen (kom inte ihåg de har stängt då) så svarade hon att de har stängt på lördagar men att hon kan fixa mina fransar ändå genast från morgonen. Fatta vad bra kundbetjäning! Jag blev så glad, eftersom att mina fransar såg för jävliga ut efter resan då man simmat, dykt osv. Suvi är super duktig på att laga fransförlängningar och de kostar bara 60€, dessutom är hon så trevlig och snäll också. Till Sunstation och boka tid nu! :) 




Här är slutresultatet! Vad tycker ni?

På dagen var vi med Ade och Lillis i lekparken och på kvällen firade vi Niksu! 



Sötnos.





Bloggar mer senare om resan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0