X

Ibland är det så svårt att börja skriva någonting. Just nu feelar jag så. Har en jävligt stressig vecka på kommande. Massa skoluppgifter och deadlines, och har ingen aning helst hur jag ska hinna med allt. Jag är alltid ute i sista minuten, men det är sant att jag jobbar bättre under press. Nå har börjat dagen med att läsa statistik i flera timmar och kan konstatera att jag fattar 0 många timmar senare, så det känns ju inte sådär morjens med tanke på att det är tent på onsdag. Så idag och imorgon kommer jag bara läsa statistik, och får hoppas man börjar förstå något i något skede.. Vad annat, 10 sidor av kandin ska vara inlämnad om typ en vecka och jag har inte ens börjat. Är dock inte förvånad alls. Så det kommer jag ta tag i på onsdag efter tenten. Mitt största problem hela hösten med skolan har varit motivationsbrist. Min motivation har varit helt på 0. Har kommit fram till att det ända som hjälper är att bara börja med en sak. Så nu hjälper inte annat än att bita i det sura äpplet och göra det...
 
Annars då? Jag var i Iisalmi i några dagar, hade aldrig besökt stället förr. Stan var ganska liten, men rätt så mysig ändå. Var en natt på en villa, och det var såå mysigt där. Det var redan halft vinter där, en hel del snö på marken och det kändest mycket kallare där än vad de gör här. Det ända jobbiga var att jag många dagar kände att hela kroppen värkte och så hade jag huvudvärk, fick ändå som tur ingen feber. Det har blivit lite bättre nu, håller verkligen tummar och tår för att inte bli sjuk, för jag har inte alls tid med det nu.
 
Det är mycket med cheerleadingen nu eftersom FM-tävlingarna närmar sig. Vi tränar mycket och försöker få ihop ett bättre program till tävlingarna. Efter gårdagens träningar for jag ännu till gymmet på venyttely i 60 minuter.
 
 
 
Massagestolarna på gymmet, så avslappnande.
 
 
 
Före venyttely timmen hann vi ta en bild med Laura. Hehe. Idag då jag vaknade upp hade jag så fans ont i alla muskler, beror säkert på efter gårdagens stretchning. Otroligt hur musklerna kan bli så sjuka av att man stretchar dom ordentligt. Huh! Ska försöka göra det till en vana att varje söndag fara och stretcha.
 
 
 
Kvällen avslutades med tortilla och solsidan, Niksu hade jag som sällskap.
 
 
 
På TV kom filmen The Last Song och jag satt och grät då den är så sorglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0