Helgen i ett nötskal

Nu ska jag skriva lite om vad som hände ihelg. På fredag började jag dagen med lunch tillsammans med min bästa vän Gabi. Vi lunchade på Fondis, var jag tycker de har stans bästa lunch. 



Efter lunchen gick jag via butiken till stadshuset varifrån bussen startade mot Uleåborg. 


Bussresan gick ganska snabbt eftersom jag lyckades sova en stor del av resan. Jag är bra på att sova i tåg, buss, flyg.. Vilket jag tycker är en bra sak eftersom de går mycket snabbare att resa då.


Vi sovde på hotell Eden, och på lördag åt vi en riktig dunder frulle med Eve. Det bästa med att sova på hotell är nog frukosten!



Efter frukosten åkte vi genast iväg till Ouluhallin, var tävlingarna ägde rum. 




Där var fixningen i full gång och jag försökte knäppa några bilder.



Vi fick så fina cheerbows!



På tävlingsplatsen fanns det också massa olika rosetter att köpa.





Tävlingarna gick bra, och vårt lag slapp vidare till FM-tävlingarna. I bussen på vägen hem gick de här kuha juttuna lite över, haha. Här är en av alla hundra bilder som någon av mina lagmedlemmar fixade ihop. Iron (vårt junior lag) slapp också vidare till FM-tävlingarna. 




Igår firade vi farsdag, hemma hos pappa. 



Kira hade fixat ihop en super god brunch. 



Jag och Josefina var super trötta efter helgen så vi tillbringade så gott som hela dagen på soffan.


Feelsen..


En gammal bild på mig och pappa från 1993. På eftermiddagen for vi ännu till mommo och moffa på kaffe. Senare mot kvällen var vi ute och gick med Niksu och Laura, och kvällen avslutades med chill på Penthouse. En fin helg har det varit! Så tacksam för alla fina människor jag har runt mig, ni är guld! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0