Om helgen

 
Fredagens snapchat
 
 
 
 
Vi åkte ut till Fannys villa
 
 
 
 
Fina Nicolina
 
 
 
 
Chill
 
 
 
 
 
 
Tänk att jag var och simmade, och jag kan berätta att det var kallt som fan! Tror jag simmat klart för denna sommar :D
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var så himla fin solnedgång på kvällen
 
 
 
 
Österbergs villa är nog lätt en av mina favorit platser
 
 
 
 
 
Finaste syster hade tagit många selfien med min telefon
 
 
 
 
Bästaste vän
 
 
 
 
 
Gårdagens instagram bild. Jag saknar min fina Fanny så mycket redan nu så det är helt sjukt! Igår då jag lämnade av henne vid flygfältet så var det nog så nära att jag inte började gråta då jag kramade om henne ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0