Toppen helg

Ska börja med och skriva att jag så gott som hela tiden har fullt upp och har därför problem med att blogga. Har inte hunnit sätta på datorn på länge för att kunna överföra några bilder och ladda upp de hit. Jobb, gym och cheer består min vardag av nu just, och till att träffa vänner. Så det är mycket, men jag tycker om att ha ett fullspäckat schema än mycket fritid. Får se hur bråttom de kommer bli då skolan börjar...
 
Men jag vill berätta att jag haft en awesome helg, har hunnit träffa många vänner och bara njutit av det fina vädret. Idag kommer hela kvällen igen spenderas på gymmet och träningarna, men ska se ikväll om jag skulle hinna ladda upp foton från Gåsholmen/helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0