Påsken

Orsaken till att jag inte bloggat är för att jag varit trött, hemma har jag varit då jag sovit typ, och har enkelt inte haft tid. Ska försöka genom bilder komma ihåg vad jag gjort under den senaste tiden.
 
 
 
Jag har köpt ny träningsmotivation av Kari Traa, och dihär byxorna är lätt de bästa jag haft hittills!
 
 
 
Träningar många gånger i veckan, och det går framtåt hela tiden!
 
 
 
 
Varit och hälsat på Lillis och Ade.
 
 
 
Vanessa har blivit tonåring ♥
 
 
 
 
 
Vi firade henne med middag.
 
 
 
Vi firade påsk på jobbet också! Jobbade hela påsken utom på måndag.
 
 
 
WSC har fått nya massagestolar, och då man lägger sig ner där är de inte så lätt att slippa upp mer...
 
 
 
På påsklördagen for vi ut till villan!
 
 
 
 
 
 
 
Samma lördag var jag ute och åt med Laura senare.
 
 
 
 
 
På söndag blev det utgång till PW.
 
 
 
Ina
 
 
 
♥ Ni får mig att må sååå bra!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0