Fullt upp

Godmorgon!
Jag har haft så fullt upp hela veckan. Har antingen varit i skolan, eller på jobbet, eller skrivit på någon deadline. Bra så jag har hunnit hem och sova. Onsdag tror jag var värst av alla dagar. Hade stigit upp både måndag och tisdag efter 8, och börjat skriva och båda dagarna har jag dessutom jobbat kväll. På onsdag ringde klockan 6 och jag trodde jag skulle dö i trötthet. Nå jobbdagen gick snabbt, och då jag slapp hem for jag genast till gymmet. Hade tänkt träna armarna men min kropp var så trött så jag tänkte att jag skippar det och börjar med solarium och ser sen om jag orkar göra nåt, (fast jag då redan tänkte att jag knappast orkar). Sov 20 minuter i solariet,och då jag kom ut gick jag som en zombie och tänkte att jag fortsätter sova hemma. Just då jag kommer ut från gymmet, kommer Laura emot som är påväg på TBC (som vi oftast brukar gå på på onsdagar) och hon bokstavligen tvingar mig in tillbaka och med på timmen. Var så glad efteråt att jag for, fast de to emot sååå mycket. Efteråt var jag mycket piggare. Så de löns alltid att träna då ma är trött!
 
 
 
 
Bilden jag laddade upp å instagram efter TBC:n.
 
 
 

Två bilder från gymmet.
 
 
 
 
 
 
 
 
Några bilder från solariet.
 
 
 
 
Två bilder från jobbet.
 
 
 
Nu just är jag så jäkla taggad för helgen! Har väntat på den här helgen super länge, den kommer bli awesome och jag kommer fira den med nåästan alla mina bästa vänner ♥ Både Salla och Tony från Helsingfors kommer också vara här, är såå glad! Kolla in bloggen på söndag, jag lovar er en bildbomb. TREVLIG HELG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0