Tipsa mig!

Jag är på sjukledigt som bäst på grund av min arm, till och med fredagen. Nu ska jag försöka göra undan så många skoluppgifter som bara möjligt. Har en hel del essäer, och andra projekt, och dessutom tent nästa vecka. Så det är bara att sätta igång imorgon. Ska försöka vakna i tid. 
 
Annars tar jag också emot filmtips. Berätta för mig vilka filmer ni tycker är bra. Jag ser helst på komedier, romantiska komedier eller thrillers, inhemska filmer går bra, och svenska filmer gillar jag också, ibland gillar jag också skräckfilmer, men inte såna som går helt över. Jag skulle till exempel aldrig se på Manaaja. Skulle bli tacksam om ni tipsar mig! :)!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jae

the guardian, the heat, playing for keeps tex :D

2014-03-13 @ 18:23:20
URL: http://yae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0