Iphone 4s VS 5s

Igår skickade jag iväg min kära telefon på reparation och är så stressad redan nu på att vara utan den! Nu märker man faktiskt hur stor skillnad det är på iphone 5s och 4s... Femman är så mycket snabbare, det går inte ens att jämföra, allting händer genast  när man klickar på något, och man behöver inte vänta alls. Det är så stor skilland på kameran också, femman kan fokusera mycket bättre på motivet, och det blir så stor skillnad på bilderna också. Femmans bilder är så mycket skarpare, och färgen är mycket bättre. Och för att inte tala om batteriet. Batteriet håller så mycket längre på femman...
 
Min fyra är inte annars heller i så bra skick, med tanke på att hela skärmen är fucked up. Man ser knappt något, så jag fick ta i bruk Fannys iphone 3a... Tack till henne för det! Och jag är så stressad på att allt går så himla långsamt med den med. Men bättre än inget antar jag. Jag hoppas hoppas att de endast tar en vecka att fixa telefonen som de sa på försäkringsbolaget. Tror jag blir galen om jag måste vara utan min telefon längre än en vecka. :( 
 
En stund kom de i min tanke att tänk om jag måste vara utan en smart-telefon en vecka, att hur kommer jag klara mig? Jag förstod att jag inte kommer göra det, så jag var och fixade det till Elisa butiken. Gud så bra betjäning man alltid får där! Är så nöjd! Fast de säkert där tänker om mig "oj nej kommer dendär blondinen igen". Haha! Fast jag är ju inte så blond mer ;) Har faktiskt besökt butiken några gånger på senaste tiden. Hehe! 
 
 
 
 Hoppas du är tillbaka nästa veckas fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0