Jag är tillbaka

Nu måste jag få tillbaka min blogglust, en del har frågat varför jag inte har bloggat på länge. Och svaret är att jag inte har kunnat bry mig mindre i något på senaste tiden, de minsta som kommit på tankarna har vart blogga. Men nu ska jag försöka sätta rutin på mitt liv igen. Jag kan börja med att berätta om den gångna dagen. 
 
Jag började med att vakna 0730 vilket kändes så konstigt, och jag var såååå trött. Under mitt lov har jag vaknat tidigast vid 11-tiden. Jag började dagen med att gå på prover, har så himla ont i halsen igen. Hade för ungefär en månad sen angina och nu tror jag att jag har fått de igen. Kan knappt svälja. Så surt. Plus att mina tonciller är stora som fan och jag borde så snabbt som möjligt slippa på operation. Helst skulle jag få undan det nu här i vinter.
 
Efter jag tagit proven, så kom Pia hem till mig och vi började skriva på en hemtent. För en gångs skull är jag inte ute i sista minuten. Annars har jag varit på jobbintervju och så har jag skrivit mer hemtent, och dessutom hunnit träffa Fanny & Salla. Favorit serien började också på TV idag, oppa!
 
 
 
 
Tre bilder från Fannys villa, var vi tillbringade lördagen och söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0