-

Ny vecka, än en gång. Förra veckan gick så himla långsamt så hoppas denna vecka går snabbare.. 
Dagen började med sovmorgon vilket var så otroligt skönt. Steg upp vid 11-tiden, gick igenom min epost, anmälde mig till några kurser och lite innan 14 befann jag mig i skolan då "föreläsningen" började. "Föreläsningen" idag på engelskan bestod av en film. Imorgon ska jag börja med uppgifterna till den. Senare idag har jag läst på engelska, kollat TV, hängt med Niksu, powerwalkat med Niksu& Janina, träffat Gabi, Salla och Eve, och varit på "kaffe" med Fanny. Nu är klockan mycket, och jag är inte det minsta trött. Good luck till mig för att försöka få tag på sömnen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0