TGIF

Dagarna har gått så fort så jag inte har hunnit med. Har för tillfället mycket med skolan, igår spenderade vi hela dagen på Tritonia med Gabi och Cila, och fick iallafall bort en deadline + läst lite på tent. På kvällen hängde vi hos Fanny tillsammans med Janina, Gabi, Eve och självklart Fanny då. Fanny bakade åt oss brownie med grädde. Super gott!
 
Nu just har jag färg i håret, min utväxt var för jävlig, rent ut sagt. Nå nu fixas det problemet också. Senare idag ska jag städa, jag ska också på besök till mommo&moffa, och så ska jag träffa Lillis i något skede som är i Vasa.  Kvällens planer är lite öppna ännu. Skulle ha förstås skoluppgifter. Men tror jag checkar ut med skoluppgifter för idag iallafall och fortsätter imorgon på förmiddagen. Imorgon händer också en massa kul, men mer om det senare! Have a nice day everybody! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0