Ställen jag vill besöka

Nu har jag resfeber så ska dela med mig av ställen jag vill besöka någongång. Ska ha som mål att besöka ett av dessa ställen nästa år!
 
 
 
Capri
 
 
Hawaii
 
 
Madagaskar
 
 
Sri Lanka
 
 
Kuala Lumpur
 
 
Cocos (Keeling) Islands
 
 
Gold Coast
 
 
Paris
 
Island
 
 
Nizza
 
 
Skopelos
 
 
New York
 
 
Dublin
 
 
Edinburgh
 
 
Finns så många platser här i världen man skulle vilja se, men här är några som jag vill besöka! Vilka ställen skulle ni vilja se och har ni varit till något av de ovannämda? :)

Kommentarer
Postat av: janina

vill se: cocos island, dublin, capri, edin, skopelos, madagaskar osvosv.. endast sett nyc :D

Svar: Vi åker till något av ställena nästa år!
Katrina Kallio

2013-10-29 @ 09:08:14
URL: http://yae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0