Torsdag -

och slutet av veckan närmar sig igen. Denna vecka har gått relativt fort. 
 
Började dagen med att traska till skolan tillsammans med Jemina, när vi väl var framme hade vi statistik, värsta ämnet jag haft hittils under mina universitets studier. Vete fan hur jag ska slippa igenom kursen.. Vi satt tre timmar i datasalen och gjorde en massa övningar, förstod lite iallafall. Haha! 
Lunchade i skolan tillsammans med Jemina, Anna och Sofia. Nu hela eftermiddagen har jag städat min lägenhet, fast jag egentligen borde läsa på tent. Jag har tvättat två maskiner byk, bytt lakan och nu återstår det att dammsuga och tvätta golvet, sen är jag nöjd! Fick dessutom fört till förrådet min reseväska som stått i hallen sedan vi kom hem från Alanya.. 
 
Ska snart göra något att äta, skicka typ 10 email åt olika personer och så ska jag göra mig i ordning. Ikväll ska jag och se på Vanessas cheerleading träningar. De ska tävla ihelg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0