TGIF

Skönt med fredag! Denna vecka har gått så otroligt långsamt.. 
Igår började jag dagen med att fixa på en essä, där efter gick jag till gymmet och tränade. Det var så skönt, och det känns verkligen idag.
 
 
 
Klockan 17 mötte jag upp Ansku och vi var till Lobby bar på kaffe, vi satt där i nästan 2 timmar. Hon är så härlig, man blir verkligen på bra humör av henne! Hon är alltid så positiv och glad :)
 
Senare på kvällen var jag och kollade på Steels, Irons och Platinums uppvisningar. De ska tävla ihelgen! LYCKA TILL :)
 
 
Idag har jag varit lite lat och sovit till 9, borde stigit upp tidigare.. Jag ska om en stund ta mig till gymmet, och senare ska jag in till stan med Salla. Längre än så har jag inte hunnit planera denna dag. Får se vad som händer!
 
 
Bild från Alanya
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0