Måndag

Tycker att alla klagar på måndag vart än jag loggar in, instagram, FB, bloggar. Jag har jobbat hela helgen så för mig känns det som typ mitt i veckan. Men ska snart själv stiga upp och dra för att jobba kväll, igen. Gillar inte alls.

Helgen har gått fort, på fredag jobbade jag till 17:30, och på kvällen gjorde vi mat med Salla& Gabi. Vi var ut och körde, och sedan blev det att säga godnatt. På lördag vaknade jag vi 6- tiden och gick till jobbet, senare på dagen var jag hemma hos mamma och på kvällen for jag till Salla. Där förfestade vi lite och for sen ut. Jag har själv varit på Fontana hela kvällen, men en del var också på SKY. En rolig och lyckad kväll på alla sätt :)
Igår steg jag upp vi 10:30 tiden och gick till jobbet för att jobba kväll. Dagen gick långsamt eftersom de inte finns så mycket att göra på helgerna, vilket ibland kan vara skönt.

Jag tycker själv jag har haft helt för mycket jobb på senaste och måste ändra på de ännu så länge jag har skola nu på våren. Har inte haft några kurser man måste vara närvarande på nu på ett tag, men denna vecka börjar det igen och skolan är högst uppe på min prioritetslista. Känns som att jag har 100 deadlines som jag aldrig hinner göra... Men ikväll efter jobbet blir det att ta tag i den saken också. Känns som att jag har en tungvecka på kommande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0