00:32

Idag har jag hunnit med allt som jag hade i planerna, wuhuu! Hann också träffa en av mina favoriter längre än förväntat, alltså Eve. Med Eve har vi känt många många år, och hon hör lätt till en av mina närmsta och bästa vänner. Där har ni en tjej som är toppen. Vi talade om mycket idag, och vi förstår varandra så bra och till henne går det verkligen att tala om allt. Hon är guldvärd ♥ 
 
 
 
Imorgon kommer jag också ha det ganska stressigt, måste ännu tvätta kläder, packa, hänga med mamma, fa till skolan på föreläsning/hålla presentation, och sedan blir det att ta sig till flygfältet. Ska börja uppdatera mer här igen nu. Har fått min blogglust tillbaka :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0