Even though it hurts I can’t slow down

 
Nu just har jag dööö tråkigt. Finns påriktigt inte inget att göra i denhär stan. Någon som håller med? Borde städa min lägenhet och vet hur skönt det skulle vara att vakna till en ny vecka då det är städat, men har ingen motivation alls, att göra något alls. Åååh. 
 
Idag har jagf varit hos mommo en stund, och ute och gått i det fina vädret.
 
Har bestämt att från och med imorgon ska jag sluta klaga och komma på så mycket att göra som möjligt, så mitt liv aldrig blir tråkigt. Om inte annat så bara hänga på gymmet då. Borde lära mig att vara mer ensam, men... Från och med imorgon ska jag börja med att göra detta år till det bästa någonsin. 
 
Hoppas ni haft en bra helg :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0