240113

 
 
 
 
Idag har jag hunnit med den hel del. På morgonen gick jag först till uni och träffade studiehandledaren, vi kollade igenom min stuideplan osv. Fick lite hjälp med det eftersom jag ännu är helt ute och cyklar. Därifrån gick jag hem och mamma och Josefina kom hit på kaffe. Sedan fortsatte jag till skattebyrån och kela, därifrån till stan och hem en stund. Då pappa slutade jobbet hämtade han mig och förde till Tritonia, var jag betalde mina skulder dit och lånade kursböcker. Har också därefter hunnit hälsa på Jaana tillsammans med Gabi. Nu är jag hemma och ska ta tag i skoluppgifter.
 
Störande då jag inte kan röra på mig alls nu, eftersom jag efter måndagens länk har fått nå fel i min fot och det tar så sjukt att gå. Det tar ont i fotbottnen, och i en led på sidan om.. Ska vila nu och hoppas det går om.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0