Back in business

Det har vart en hel del på senaste tiden och jag kommer ha en hel del den närmaste tiden också. Har hunnit vara förkyld och har haft jävligt sjuk hals, aldrig haft så sjuk hals tidigare, så hela förra veckan har jag försökt bli frisk. På grund av halsen missade jag också Politivas årsfest men det är sådant man får ta ibland, surt. Jag har jobbat en hel del så skolan har lämnat lite åt sidan, vilket inte är bra.
 
Lördagen spenderade jag på jobbet från 10-16 och där efter hämtade pappa mig och jag var där hela kvällen. Gjorde inget annat än slöade, bastade med Vanessa, gud så skönt det var att slippa i bastu. Spelade också yatzy, drack glögg och åt gott. Före 12 stupade jag i säng och jag sov så gott hela natten igenom. Har inte fått en så god nattsömn på länge. Det beror säkert på att det var så tyst och mörkt. 
 
På söndagen tillbringade jag största delen av tiden på Variska var vi hade vinteruppvisning. Nästan alla lag från vår förening uppträdde. Det var också mitt lag Rhodiums första uppvisning, vilken gick förvånansvärt bra. Videon kan ni se på Janinas blogg iallafall. På kvällen slöade jag bara. 
 
Idag har jag städat hela min lägenhet, jag har läst på tent, hängt med T, varit på kvällsföreläsning och hängt en stund med S. Nu är det dags för mig att börja sova. Ska dessutom börja uppdatera bloggen igen, ska hinna med minst 1 inlägg per dag. Ska dessutom ladda upp foton från förrförra helgen och berätta mer om den senare. Nu säger jag tack och godnatt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0