GAMLA BILDER

2006, 2007, 2008, 2009
 
Kollade igår igenom mina foton från högstadietiden, och fan vad jag har många bra minnen därifrån! ♥ Bestämde mig för att ladda upp en liten del bilder från de åren så ni också får ta del av dem. Ibland saknar jag mina "unga" år rätt så mycket, för vi kom alltid på en massa dumma och galna saker, och jaa våra fester var bäst! :D
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kira

Ååå så små det var! Låter fint att du kommit i gång med pluggandet och tränandet igen! Kram!(Nessa har annars uppvisning idag)

2012-09-26 @ 07:41:26
Postat av: emilia

hahahahah ei jumalauta! :D

2012-09-26 @ 22:41:32
URL: http://emiliamikaela.blogg.se/
Postat av: Charm

Buuu! ja saknar ju dihä roliga tiderna :(

2012-09-27 @ 11:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0