01: Kuva minusta 10 "faktan" kera/ En bild på mig samt 10 "fakta"

 
 
1. En juo kahvia/ Jag dricker inte kaffe
2. Robert Buckley on mielestäni parhaimman näköinen mies/ Tycker Robert Buckley är den snyggaste som finns
3. Rakastan matkustelua ja haluan nähdä koko maailman/ Jag älskar att resa och vill se hela världen
4. Yksi saari mihinkä mun on pakko päästä on Capri/ En ö jag måste slippa till är Capri
5. Mieluiten katson trillereitä tai rakkauselokuvia/ Helst vill jag se på thrillers eller kärleksfilmer
6. Olen asunut Hankoossa/ Jag har bott i Hangö
7. Oliivejä en voi sietää/ Jag hatar oliver
8. Yksi lempielokuvistani on Flirting with forty/ En av mina favoritfilmer är Flirting with forty
9. Rakastan nukkua pitkään/ Jag älskar att få sova ut länge
10. En ole aamuihminen/ Jag är inte en morgonmänniska
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0