Fiskbensfläta

Ikväll har jag varit med härliga Hoai. Hon lagade en fiskbensfläta till mig, har alltid vilat lära mig att laga en sån, så har försökt öva lite nu... Men övning ger väl färdighet. Vi skvallrade också en hel del och det var så roligt och träffa henne, sen länge sen!

Nu skall jag (OBS!) försöka få tag på sömnen, min morgondag är helt fullproppad med program med början från klockan 8 på morgonen... Men kanske jag överlever, iallafall då jag ser framemot morgondagen så mycket, kommer bli helg toppen! :)




Kommentarer
Postat av: H

du e härlig kidi! :) borde träffas oftare <3

2012-05-16 @ 08:29:47
Postat av: carro

vad kul att du också skriver blogg :) ska läsa din i fortsättningen :)



Ha det bra! :)

2012-05-16 @ 11:46:14
URL: http://zintel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0