160112

Helgen som gått har varit väldigt bra. Bästa på länge!
På fredag var vi hos pappa & Kira, där det var fest. God mat, och släktingar. Jag hade jätte roligt och somnade klockan 04.00. Hamnade att vara till akuten också halv 3, men inget allvarligare var det. Tack för en super bra kväll.

På lördag var vi hos Fanny, och körde spontan utgång. Vi började kvällen på Rocktails och fortsatte därifrån till Fontana. Senare drog jag och Salla ännu till Rocktails. Kvällen slutade för vår del nästa dag, med saldot 2h sömn för mig. Men gud så roligt jag hade!!! Tack till alla mina vänner, och speciellt till Salla för en super kväll :)

Igår har jag då inte gjort något annat än sovit hela dagen så gott som, på kvällen blev det ännu ABC, för lite catch upp från lördagaskvällen. Fint så :)

Bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: sla

Kiitos itsellesi! Hauska ilta oli! ;)

2012-01-16 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0