Forever young

Idag har jag hunnit med en hel del. I fem timmar har jag skött om världens sötaste Mila, hon är endast 6 veckor gammal. Vilket jobb att sköta om en så liten bebbe... Och då skötte jag henne fem timmar. Tänk att sköta hela tiden, man förstår nog knappast hur tungt det är förrän man själv kommer till det skedet i livet, om man då kommer, vill säga. Och jag själv som alltid önskat tvillingar...
 
Men älskar barn, och tiden gick hur snabbt som helst. Väntar bara på att jag ska få sköta henne nästa gång igen ♥
 
 
Kom hem till mamma efter klockan 13-tiden nångång. Har suttit framför brasan och haft det riktigt mysigt. Läst Aftonbladet, Iltasanomat osv. Vi åt god mat hemma med familjen idag, super god fisk. Jag älskar fisk. Tack mamma :)
Nångång före klockan 17 hämtade Topi mig och förde mig till pappa. Kollade en stund på Kauniit&Rohkeat, haha och slumrade nästan till. Steg ändå upp och hoppade i duschen. Så jobbigt, (hatar dusch-skedet före man ska fixa sig...) Någon som känner igen sig? Fixade mig, och så for vi iväg på Vikinga skolas julfest. Var så kul att vara där, minns ännu själv då jag gick på femman och vi hade lucia på julfesten. Allt var sig likt sen när man själv gick där. Fast det är så lääääänge sen. Typ 10 år sedan? Nästan, OMG. Tiden går för fort, vill inte bli gammal. Vill alltid vara ung & galen!!!
 
 
JANINA ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0