PÅSKEN

Har bloggat dåligt hela påsken, så nu skall ni få höra vad jag har hållit på med. Fast de inte är något speciellt. Kan konstatera att detta var den sämsta påsken på länge. Men har haft helt ok roligt iallafall.

Torsdag:
Var hos Lillis, och for senare ut och köra.

 

image description

 

Fredag:

Jag började dagen med att gå till Mommo tillsammans med Choko. Fixade hennes hår, åt god mat och bara pratade. Sedan blev det snabbt i duschen, och så for vi och kolla på TITANIC 3D med Eve, Laura och Tiia. Det var häftigt att se på den med alla 3D effekter. Efter bion for vi till Laura, lagade mat och därifrån till Jimi! (Min roligaste kväll på lovet)

 

 

 

Lördag:

Började dagen hos pappa, var jag också sovit. Förde pappa & co till stan en 3- tiden, och då på samma hämtade jag Lillis och Eve. Vi lagdade mat, och efter det kom Laura, Tiia och Gabi också. Vi bastade och var i bubbelpoolen. Därefter fortsatte vi till Amarillo, varifrån vi for till Happy Barrel och Fontana. Jag mådde dåligt den kvällen, så den slutade tidigare för mig och Tiia. Men skönt var det att vara så gott som nykter :)

 

 

 

 

Söndag:

Vaknade jag pigg, gick till mommo & moffa för att äta med familjen, moster och kusin.

På kvällen blev det utgång till Pullowaild, en helt ok början av kvällen. Men slutet, eller måndagmorgon var inget att hurra för, verkligen inte. Tur har jag ändå en hel hop fina vänner, som kunde få mig att bli på helst lite bättre humör. Det är guldvärda ♥

 

 

Måndag:

Antagligen värsta dagen som gått på dethär året hittils. Usch fyfan.

Var hos Lillis, for till pappa och åt renskav, och på kvällen kom Eve till min mummi övernatten var vi sov. Var också glad över att få Fanny hem från Tahko, det gjorde också min dag aningen bättre :)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: emsie

<3

2012-04-11 @ 17:24:51
URL: http://emmsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0