oh, sometimes I get a good feeling

Favoritklädsel? -Beror på mitt humör, men jeans och en tröja, eller college och en huppare
Vad gjorde du kl 08 i morse? -Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? - Var i duschen
Det sista du sa högt? -Kan du komma hit?
Vad har du druckit idag? -Saft
Vad var det senaste du åt? - En omelett på morgonen
Vad var det senaste du köpte? - En Subway tror jag
Vad är det för färg på din ytterdörr? - Hos mamma vit, hos pappa brun
Vad är det för väder hos dig nu? - Helt okej, solen lyser
Godaste glassmaken? - Kanske päron eller jordgubb, helst isglass!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jag vet inte?
Sover du tungt? - Joo oftast nog
Drömmer du mardrömmar? -Ibland, och jag hatar det!
Favoritlåt just nu? Gym Class Heroes - stereohearts & Cobra Starship You make me feel
Vad ser du om du tittar till höger? Ut på gården
Vad gör dej glad just nu? - Inget speciellt
Vad skall du göra härnäst? - Fixa mig, äta med familjen och fara till stan med Fanny
Höger eller vänsterhänt? - Höger
Humör just nu? Helt okej, inget speciellt
Favoritgodis? - Candyking!
Kläder just nu? - Nattbyxor, sexyexit t-paita
Hur många kuddar sover du med? - 5
Morgon eller nattmänniska? - NATT!
Vad är viktigast för dej? - Min familj, vänner
Är du kittlig? - Joo!
Stjärntecken? - Lejon
Äckligaste insekten? -Tycker ingen är speciellt äcklig, men nyckelpigan tycker jag inte om
Stökigt eller välstädat? - Helst välstädat, nu just stökigt..
Vad längtar du mest efter just nu? -Hemlis  :)
Hur lång är du? - 161
Tycker du om kinamat? - Joo
Tycker du om kaffe? - Nja, caffelatte är mycket bättre!
Vad dricker du till frukost? -Oftast lite saft
Sover du på någon särskild sida? -Helst på "innesidan" mot väggen
Tycker du om att mysa? - Vem tycker inte?
Är du en beroendemänniska? - Njaa..
Känner du någon med samma födelsedag som din? - Ja
Välj ett ärr på din kropp? - Tror jag bara har ett i pannan..




Kommentarer
Postat av: Anonym

"Äkligaste insekten- 'nyckelpigan tycker jag inte om' " Va gulli du e ! :D

2011-10-26 @ 16:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0