19:22

Är såå trött. På morgonen var jag ännu pigg men inte mer. Denna dag har spenderats på stan med Gabi. Vi åt morgonmål på Wayne's klockan 13.30.

Efter det gick vi runt på stan och jag köpte lite julklapppar, (åt mig själv!). Hehe.

Jag skulle inskaffa alla julklappar idag, men så blev det riktigt inte... Från Pentik köpte jag någon skål med någo ljus, super fin. Från Ginatricot 2 par nattshorts, super söta. + en hoodie. Var så sköna.

Plus att mitt klänning-problem är löst. Idag fick jag mina 2 klänningar från Nelly, och det var perfekta. En är ännu på kommande och jag hoppas den också är bra. Men gör inte sååå mycket om inte, eftersom jag har två bra nu.
Men tack alla för era tips ändå! :)


Nu är jag stressad,

dont know why!

 

Ett beachparty skulle inte sitta fel!

Men lika roligt blir det imorgon då Mikaela kommit hem från Tyskland och man får äntligen träffa och festa loss lite med henne och resten av gamlis!

AWESOME



Kommentarer
Postat av: kallio

AIJJAA AWESOME!!! :D

2011-12-16 @ 22:06:15
URL: http://emiliamikaela.blogg.se/
Postat av: Ia

Julklapper ti sig själv sitter aldrig fel ;) Och jag va å ti stan idag å kolla på domdä nattshortsen, å dom är så sööta :D Måst köp ett par nästa vecka ti mig själv å :p

2011-12-17 @ 16:22:34
URL: http://ceciliainn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0