28 september 2010

Kom hem just. Har varit igång hela dagen. Men attans vad gympasset var roligt idag! Imorgon tror jag mina muskler värker till 1000. Har senare på kvällen varit ute en stund med Lill, Gabi & Mirwa. Kört runt och såå. Kom hem just, fast de lämnade ute ännu. Måste göra några skoluppgifter ännu så..
Och jag måsta bara berätta att jag sooov så bra, förra natten. Som en stock. Vaknade inte till väckarklockan fast den ringde hur länge som helst, så Fanny väckte mig. Men de har inte hänt på så länge jag sovit sådär djupt, och idag har jag varit pigg hela dagen! Mera såna nätter, synd man inte kan förutspå dem.. :)






jag och mitt söta charmtroll! :) 2008 i BGS!

& ursäkta för gamla bilder, jag lovar börja knäppa nya snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0