8 november 2010

Då jag vaknade idag, trodde jag att jag inte skulle slippa upp ur sängen. Jag var så trött!! Fast jag först måste till skolan till 11:15 så ändå.. Oj herregud. Slapp upp, drog på mig leggins och en huppare, och satt på mej ugs. Eftersom jag inte kan använda någo andra skor, p.g.a mina skavsår.
Då jag slutade var jag en stund med Fanny. Nu skall jag se om jag har några loppis-saker och sedan hämtar papi mig. Skall fara dit idag, och ikväll har jag igen aftis... Suck. Men det hjälps inte.


ego-bild från Ayia Napa

 

Kärlek: Trevlig vecka även om det kanske inte händer så mycket. Det handlar om en svag nyans.

Pengar: Härlig vecka som öppnar för shopping, nya grepp och intressanta affärer. Du har tur.

Turdag: Måndagen laddar dina batterier grundligt.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0