3

Nå jag börjar med att berätta att mina föräldrar är skilda. De skilde sig då jag var på 5an - 6an kanske. Båda är nu gifta på nytt. Största delen bor jag hos mamma, nära Prisma i ett grönt egnahemshus. Där har jag bott sen jag var typ 5-6 år. Så största delen av mitt liv. Mamma jobbar som sjukskötare, och ger mig så gott som allt jag vill ha. Hon betyder så mycket till mig ♥ Finns ingen bättre!


Pappa bor då igen nära Borgaregatansskola, på det nya bostadsområdet. Där har vi ett trevånings gul brunt hus. Hos pappa spenderar jag alltid tid då och då. Försöker vara där några dagar i veckan iallafall. Han är utbildad rektor. Nu just håller han på att studera till ekonom, och är så gott som färdig bara han lämnar i slutarbetet. Jag tror han har i tankarna på att någongång skapa ett eget företag inom ekonomi. Då jag var liten var vi ofta med honom i Lappland och hälsade på honoms föräldrar och så. 


jag & pappa i Lappland, som liten

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0