11 november 2010

Kom just hem. Eller just och just, för en timme. Har mega tråkigt, finns ingenting att göra om dagarna, då man slutar där 11. I planerna var att fara på gym, men glömde baggen hem, och nu har jag ingen motivation alls att dra mig tillbaka till stan.
Funderade på om jag borde börja läsa på studentskrivningarna? Det vore ju vettigt iallfall. Men det är ändå något som trycker imot.. (A) Film tänkte jag också på, men det är skit tråkigt att se på det ensam.. :D


gammal bild
Katrina, Janina & Vanessa


Har annars börjat bloglovi'n och det är ju hur bra som helst! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefint hår du had där, du måst färg liknande snart igen! Passar så bra i mörkt :)

2010-11-11 @ 18:52:35
Postat av: kitty

tack :) fast jag trivs själv bättre i blont :)

2010-11-11 @ 21:48:25
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0