behöver sommarlov nu!

Har ännu en hel hop skolsaker kvar, tiden räcker snart inte till. Nu skall jag göra modda termförhöret klart så jag kan lämna in de imorgon innan jag åker. Har nästan ingen motivation kvar alls någomer, längtar mer efter sommarlovet nu än någonsin! Nåjaa har ju iallafall tid att jobba i bilen imorgon, måste bara ta med laptopen. Då skall jag göra varenda jävla uppgift, och inte sluta förrän jag är klar, de är ett som är säkert. Sen skall jag också få köra en bit, iallafall något att se fram emot! :)
Har också kollat på lite klänningar & annat sommarstuff på Nelly idag, blir nog att beställa någonting. Bara jag bestämt mig för vad.


vid Jae's förra sommaren


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jaa usch fyy , förra måndagen börja dagarna gå sååå slött ! De tar nog mot att vakna på morgonen nu , längtar bara tills sommarlovet äntligen ska börja ! :)

2010-05-25 @ 20:31:44
URL: http://mariellesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0