when it comes down to it, its just a game

Har sovit så gott inatt ända tills klockan 9 då mamma började skramla i köket och tala högljutt i telefon.. Somnade ändå om och vaknade ca 13.30, låg ännu en stund i sängen efter det och bara latade mig. Då jag steg upp var maten redan klar, så blev väl inget morgonmål för min del. Jag älskar alla lov, då far man sova hur länge man vill, och inte ha stress för något.
Vi skulle först ut och övningsköra idag men vi bestämde med pappa att göra det imorgon istället då det ännu är snökaos. Lillis & Eve kommer om en stund hit och då skall vi börja baka, får hoppas på att det går bra. Senare skall jag ut en stund och efter det vet jag inte vad som händer.



Vi skall iallafall baka tacopaj.
Google bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0