Im in the club, drinks up, get wasted

Gårdagen spenderades med Gabi, Lill, Rata & Eve. Vi var hos Gabi och tänkte vi skulle festa lite, så vi började med att spela ölspelet. Vi bestämde att alla skulle tala det språk de kunde sämst i spelet, så Rata talade finska och jag, Eve & Gabi engelska. Vi hade super kul och jag tror inte jag har skrattat sådär mycket på länge. Janina, Jemina & Katten tittade också in på oss en sväng. Klockan 10 for Lillis och jobbade till Amarillo och vi fortsatte dricka och spela. Gee & Sami kom också en sväng och festade med oss, efter det träffade vi Robert & John och i något skede också Alex utanför Valencia. Vi drog med Gabi sedan på krog, medans Rata var och träffade några vänner. Det var superroligt och senare kom också Lill dit, Fanny var bara en sväng och hälsade på. Då krogen stängde gick vi till mäkken, vi sjöng om man kan kalla de det på vägen "my heart will go on" då någon gatuspelare spelade låtens melodi. En massa andra började också sjunga då vi gjorde det. Haha! Ganska så roligt var det. I mäkken träffade vi några av våra vänner, som frågade om vi skulle hänga med på efterfest till dom, men jag och Lill orkade inte så vi for bara till Gabi och äta och sova medans, hon for dit för en stund. Vi kom hem kanske halv 5, Gabi och Rata lite senare. Idag har vi bara lugit i sängen alla 4 och pratat om gårdagen och skrattat till tusen! ;)
Ikväll skall jag läsa några tidningar jag köpt och ta det chill, studentskrivningar som gäller imorgon då, åå usch är så nervös!




bild från igår vi Gabs


Katten, Rata, Eve, Lill, jag & Gabs
JANINAS BILDER

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

jemi e å där :D

2010-03-22 @ 20:39:55
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: lukes

Var med och tävla om en HULK t-shirt på min blogg :D

2010-03-22 @ 21:12:13
URL: http://lukes.devote.se
Postat av: elin

har hanna,jag& malin för mkt fritid , eller vad tycker ni? :)

HHAHAHA , kolla senaste inlägget och hmm .. k o m m e n t e r a ?:D

2010-03-22 @ 21:22:10
URL: http://eeeelinsbaby.blogg.se/
Postat av: kitty

jae sv: aaa just jå ;D

lukes sv: ska gör de :D

elin sv: jepp ska gör de :)

2010-03-22 @ 21:41:51
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0