1.6-2010

Vaknade idag 06:00 steg upp, drog på mig gymkläderna och for till gymmet med mamma. Vi började dagen med morgon spinning passet som började 06:45. Huh vad man kände sig duktig efter det. Vi for genast hem efter spinning passet, jag duschade och for och sova igen. Vaknade 11 klädde på mig, fixade lite och så förde mamma mig till skolan. Vi hade matteprep lektion, årets sista lekiton också för den delen! Efter skolan gick jag till stan var jag träffade Gabi, vi kollad igenom butiker och senare hämtade Lill oss. Vi satt på sandö en stund och for sedan till Eve. Hos Eve grillade vi en massa gott och sedan åt vi och chillade vi i poolhuset. Vad skönt det var, skulle ha kunnat stanna där förevigt, ända tills jag kom på matteprovet och några uppgifter som ännu väntade hemma, så där en 18 tiden for jag hem och har nu jobbat resten av kvällen. Imorgon har vi årets sista prov (och värsta!) de vill säga matte med andra ord.. Nåjaa wish me luck! Kan verkligen behövas.



en bild från Eve förra sommaren, poolhuset på bild där bakom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0