10 juni

Känns som jag inte har någon tid alls. Dagarna bara far förbi. Nåja igår efter jobbet sov jag först en powernap och efter det blev det stan med Fanny, Janina, Krisu, Topi & Tuisku. På kvällen var kag ute och körde bil. Det gick bäst hittils.
Jag är nästan hela tiden trött då jag måste vakna så tidigt om mornarna och jag som älskar att sova. Jag har jobbat övertid varje dag denna vecka, men hoppas på att jag snart kommer in i rytmen, med att stiga upp tidigt och sluta den tid jag skall. Fast jag till exempel idag jobbat nästan 10 timmar (9&½) så går tiden så fort. Det är ofattbart att tiden går så fort, alla på jobbet är positiva och de är så bra fiilis på hela tiden. Jag älskar jobb var jag får göra något hela tiden, så hinner de int bli tråkigt.  Imorgon är sista jobbdagen för veckan och sen helg. Då skall jag sova ut så länge jag bara kan på lördag!

Idag blev det Paradise Beach med Gabs, Lill, Emilia & Mikk. Vi spelade bl.a volleyboll som gick bättre än vad jag trott! :D

Lite avundsjuk är jag på min syster Josefina och pappa, Kira, Janina och Vanessa som drar till Italien imorgon. Nåjaa men ja får ju tjäna pengar då istället. Och sen blir de ju ändå Cypern i augusti, med världens bästa vänner ♥ Så kanske jag klarar mig ;)

Nu skall jag fa i bastun och mamma har fixat ett fotbad åt mina sjuka fötter. Då jag har gått så mycket varje dag, något som man också blir van med.
Efter det blir det natten, sov gott alla!



Lappland 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0