All these precious moments

Kom för ca 45 minuter hem från träningen, och är inte alls på bra humör. Var trött redan då jag for dit men verkligen inte på dåligt humör. Kan inte fatta varför vissa alltid måste vara så sura, arga och ropa hela tiden. Det tar mig så i nerverna och jag vet att jag inte är den ända som tycker så. Okej, jag vet att vårt lags största problem är att vi pratar mycket. Jag är också en av dem som pratar en massa, men det blir inte bättre av att någon ropar med skit fitti ton att "OLKAA JO HILJAA!". Då blir man bara ännu mer sur. Då man själv inte pratar märker man hur störande det är då någon annan gör de, men man kan använda ett snällare tonfall. För hela lagets fiilis far då en är sur och tvär. Det är sanningen. Nu tycker jag vi borde hålla ihop, och vara glada, som vi var för en tid sen! Vi måste kämpa hårt nu dehär 3 sista veckorna före Finlandsmästerskapen! GO PLATINUM!




Mitt lag Platinum FM 2009

Kommentarer
Postat av: Looper

Du ska int ta illa upp, men allvarlit, he spelar ingen roll på vilket sätt man säger tyst åt vårt lag, vi kommer ändå alltid att prata. Men orsaken till de att jag oftast ropar tyst, e för att jag sku vila höra va katsku eller ellu har att säga och eftersom största sakerna di har ti säg berör hela lage, så sku he va viktit att alla sku lyssna. Å ja vet hu he känns att vara tränare, då ingen i lage orkar lyssna eller annors bara pratar. ha några gånger vari ensam me 30 minin. sku ALDRI göra om de. De e väldigt frustrerande ska jag seij! Dessutom stör pratet koncentrationen hos alla, fast man sku viska hu lågt som helst, så hörs he iaf. ännu he att om vi sku prata mindre, så sku vi ha hälften mer effektiva träningar, vilket betyder att vi int sku behöva ha så många träningar i veckan...

Hoppas verkligen du int tar illa upp över dehär. och jag ska fösök att säga "tyst" i en snällare ton nästa gång. Och du kan no koma å säga direkt åt mig om he e nånting som stör dej. bättre ti få he uträtt direkt än via blogg inlägg :) r we okay ?

2010-01-14 @ 23:31:14
URL: http://looperr.blogg.se/
Postat av: kitty

jaa jå de no lugnt :D

mena no int ens nå av hande texten ti dej ;)

2010-01-17 @ 15:32:33
URL: http://kittyk.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0