He said girl you winnin'

Sori, för att jag inte har hunnit uppdatera men har haft fullt upp hela dagen. Då mamma väckte mig idag så, var ja så in i sömnen, jag inte visste vilken veckodag det var och trodde det var helg! Hade sovit så djupt hela natten, gud vad skönt det var, som man vaknat upp från idet eller något liknande. Var pigg, och for till skolan. Rolig dag och var inte det minsta trött. Efter skolan for jag och åt med Emilia & Frida till subway, efter det till Gabi och så bokade vi Stockhoms resan! Kymppis kommer det bli!  Slet mig tillbaka till skolan på matte omtagning, och hoppas verkligen det gick bra! Kom hem kastade i mig lite mat och for ut med Lillis, efter det for vi på sista träningen före FM - tävlingarna i cheerleading, som är på helgen i Helsingfors, NIIICE! Träningarna gick sååå bra idag!!!



bilden från Stockholms resan sist!

Jag och Emilia beställde sist båda två ett öl glas och en shot! Första Emilia sa var: NU SHOTTAR VI!
jag bara JAJA :D (e int så innii jägarmeister shottar) Dro hon sin på första ja siitä sit jatkettiin! ;)



På vägen hem var det då, UUTEEN NOUSUUN som gällde då! ;) (gillar inte bilden, men tyckt den passa så bra nu)
haha!


Kommentarer
Postat av: emiiliaa

hahah jaa-a hande resan va no liite väl galen ;D

2010-02-05 @ 09:51:31
URL: http://emiliamikaela.blogg.se/
Postat av: kitty

int så lite heller! :D

2010-02-10 @ 21:06:17
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0