fin kväll :)

Hemma nu. Hämtade Janina halv 6, då for vi till subway och hämtade mat och körde sedan till Veikkars till Fanny & Pia. Härliga Pia fäste mina förlängningar fast igen, and now it feels good! Då vi var klara me det, hade vi det mysigt med glögg och julstjärnor. Satt bara och talade och jag hade så roligt!
Därifrån fortsatte jag & Janina till ABC, och då vi går in genom dörren, flyger jag rakt på ryggen, snacka om pinsamt... Vi träffade också Lill, Eve & Niksu som kom dit. Lite andra bekanta var också där. Satt där och planerade bl.a lördagen som kommer bli huippu, som planerna ser ut nu iallafall :)


Det är så kallt ute... Usch :/


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

tack för en härlig kväll <3

2010-12-24 @ 12:38:03
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0