15 augusti 2010

Gårdgagen tillbringades då med Fanny, Krisu & Olli. Så roligt att vara med dem igen. Jag och Fanny åt kräftor, potatis, batong, och dipp. Så jäkla gott. Krisu och Olli tyckte vi var äckliga och att hela huset luktade kräftor. De åt pizza istället. Vi hyrde 3 filmer på Makuuni. Tyckte ingen av de var bra. Och nästa gång tänker jag välja filmen! Jag sov den första filmen igenom, Dorm Daze. Den andra filmen var lite bättre men orkade ej se på den heller. Så jag försökte somna, men det va omöjligt eftersom Krisu & Olli hoppade på, hade från telefonen massa äckliga ljud och så vidare. I ett skede hade jag till och med lust att slå till. På natten plingade det på och vi fick nattligt besök.. vem får ni inte veta! till slut fick jag ändå tag på sömnen och vaknade 11 med att Krisu & Olli var pigga som fan och sa att vi skulle stiga upp då. Btw somnade vi kanske 6. De satt på en film och på högt ljud. Är så glad jag ändå fick tag på sömnen och somnade om. De väckte oss klockan 1 då filmen var slut.. Då kunde jag ännu sovit någon timme till. Vi steg upp och åt morgonmål. efter det for vi tillbaka och latade oss ännu. Kom hem där 15 tiden. En timme senare for vi och övningsköra med Pappa. De gick rätt så bra. Förtillfället håller jag på och ladda upp Ayia Napa foton på fejjan. Senare kommer det hit också!



från partycruisen jag och Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0